عمران خان نے “اسلامو فوبیا” سے لڑنے کا مطالبہ کیا اور میکرون کے طرز عمل پر تنقید کی

عمران خان

شارك هذه المقالة علي صفحات التواصل الاجتماعي

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on facebook

عمران خان “اسلاموفوبیا” اور کراٹاکایس میکرون کے رویے کے خلاف جنگ کا مطالبہ

پاکستان کے وزیر اعظم عمران خاننے اتوار کو فیس بک پر ایک ایسے مواد سے لڑنے کے لئے کہا جسمیں اسلاموفوبیا بھی شامل ہے ، جبکہ تنقید فرانس کے صدر ایممیکرون کے رویے کو “جان بوجھ کر مسلمانوں” کا رویہ قرار دیا ۔

عمران خان نے فیس بک سی ای او مارک Zuckerberg کے لئے ایک خط لکھا ، سوشل نیٹ ورکنگ سائٹ پر پابندی عائد کرنے کے لئے کسی بھی اسلام مواد کے لئے پوچھ.

یہ بھی دیکھتے ہیں: 150 جرمن پولیس اہلکار اپنے جوتے کے ساتھ برلن کی سب سے قدیم مسجد کا طوفان کرتے ہیں.

عمران خان
عمران خان

عمران خان نے ایک پیغام میں کہا کہ ٹویٹر پر حکومت کی طرف سے بھی پوسٹ کیا گیا ہے کہ “اسلاموفوبیا کے عروج” دنیا بھر میں انتہا پسندی اور تشدد کی حوصلہ افزائی “,” خاص طور پر سوشل میڈیا پلیٹ فارم جیسے فیس بک کے طور پر.

عمران خان نے لکھا: “میں نے آپ کو اس طرح کے طور پر ہولوکاسٹ کے لئے مسلط کے طور پر ، فیس بک پر اسلاموفوبیا اور نفرت پر اسی طرح کی پابندی عائد کرنے کے لئے آپ سے پوچھنا.”

یہ بھی دیکھتے ہیں: میکرون: فرانس نے مسلم ممالک پر زور دیا کہ وہ فرانسیسی مصنوعات کا بائیکاٹ نہ کریں

اس کے ٹویٹر اکاؤنٹ پر علیحدہ ٹویٹس میں ، پاکستانی وزیر اعظم نے کہا کہ “فرانس کے صدر ایممیکرون نے اسلام پر حملہ کیا جب انہوں نے محمد صلی اللہ علیہ وسلم مذاق اڑانے کارٹون کی نمائش کی حوصلہ افزائی کی.”

ٹوئٹر پر عمران خان نے کہا: “بدقسمتی سے ، صدر میکرون نے ان کے مسلمان شہریوں سمیت مسلمانوں کو حوصلہ افزائی کرنے کا انتخاب کیا ، جس میں ان کے مسلم شہری بھی شامل ہیں ، جس پر جارحانہ کارٹون کی نمائش اسلام اور ہمارے نبی سے متعلق ہے ۔

یہ بھی دیکھتے ہیں: اردگان: میکرون ذہنی ٹیسٹ کی ضرورت ہے.

 

انہوں نے کہا کہ میکرون کو کسی بھی طرح کے انتہاپسندوں سے انکار کرنے کے لئے سمجھداری سے کام کرنے کا فیصلہ کیا جا سکتا ہے لیکن اس کے بجائے اسلام پر حملہ کرنے والے دہشت گردوں کی حوصلہ افزائی کرنے کا انتخاب نہیں کیا گیا ، نہ ہی کوئی بات جو مسلمان ہو ، سفید سوپریماکسٹس یا نازی نظریے کی وکالت ۔

عمران خان نے مزید کہا: “صدر میکرون نے یورپ اور دنیا بھر میں لاکھوں مسلمانوں کے جذبات پر حملہ کیا ۔

یہ بھی دیکھتے ہیں: ویڈیو… ابو ٹرکا پیغام فرانس میں بھیجتا ہے: صرف خدا کے رسول اور ایک فرانسیسی مصنوعات کے بائیکاٹ کے لئے بلاتا ہے

عمران خان
عمران خان

حالیہ دنوں میں فرانس نے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی بعض عمارتوں کی facades پر ہونے والی جارحانہ ڈرائنگ کی اشاعت کا مشاہدہ کیا ہے ۔

بدھ کے روز ، میکرون نے کہا کہ فرانس نے “کارٹون” (جو اسلام اور حضرت محمد سے جارحانہ ہیں) کو ترک نہیں کرے گا ، مسلم دنیا بھر میں غصے کا باعثہے ۔

یہ بھی دیکھتے ہیں: ایک ویڈیو دیکھیں.

عمران خان
عمران خان

اس کے بعد یہ ایک فرانسیسی شہری کی طرف سے پیرس میں ایک تاریخ کے استاد کے قتل کی پیروی کی ، جو پہلے اظہار کی آزادی کی بنیاد پر حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے طلبا “جارحانہ” خاکوں کو رہنماوں کر رہا تھا.

بہت سے اسلامی اداروں نے استاد کے قتل کی مذمت کی ، لیکن اس بات پر زور دیا کہ یہ نبی کے “جارحانہ” کارٹون کے ڈسپلے کے بارے میں ان کے عمل کی مذمت سے الگ نہیں کیا جا سکتا.

یہ بھی دیکھتے ہیں: عراق میں صدام حسین کے نائب عزت دوورا کی موت کا اعلان

عمران خان
عمران خان

More To Explore

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top